פמוטים לשבת

פמוטים קריסטל

מידי שבוע השבת מגיעה, הבית מוכן וחגיגי והאוכל כבר מונח וממתין על הפלטה. כל מה שחסר להשלמת הרגע הקסום ביותר בשבוע הוא פמוטים קריסטל. שבת, כידוע, נכנסת בעת הדלקת הנרות ולכן פמוטים מיוחדים מקריסטל יכולים להוסיף מימד של חגיגיות לזמן כניסת השבת.

פעמים רבות הנשים שמדליקות נרות מעדיפות נרות כסף קלאסיים, אולם יותר ויותר נשים מגלות עולם של פמוטי יודאיקה. פמוטים מקריסטל ובסגנון יודאיקה מיוחדים ושונים בנוף ומבדילים את ביתה של המדליקה מבתיהן של האחרות. עיצוב פינת הדלקת הנרות שונה לחלוטין בזכותם ובהתאם גם תחושת החגיגיות בכניסת השבת.

פמוטים מקריסטל בעלי יתרונות רבים על פמוטי כסף קלאסיים. הם עמידים יותר, נשחקים פחות, אין צורך לנקות אותם באופן קבוע עם חומרים מיוחדים כפי שצריך לעשות לפמוטי כסף. פמוטי קריסטל יכולים להחזיק שנים רבות ועדיין בכל פעם בעת השימוש בהם הם לא ייראו בדיוק אותו הדבר בכל פעם, בזכות התכונות המיוחדות האופייניות לקריסטל הגורמות לו לנצנץ ולהחזיר אור בצורות שונות.

היתרון המשמעותי של פמוטי קריסטל הוא שהם מתאימים במראם גם עבור מי שלא חפצה במראה כבד ומיושן של מדף נרות השבת. הם משווים מראה עדכני, אלגנטי ולא מתאמץ ולכן משנים לחלוטין את אווירת החגיגיות של כניסת השבת ותורמים לה. ייחודם מתבטא גם בכך שהם תופסים את העין יותר מפמוטים סטנדרטיים, כך שהם תופסים יותר מקום במרחב ומוסיפים לתחושת החגיגיות של שבת בו.