מגש חלה לשבת

מגש לחלות

מגש לחלות הוא אחד מהפריטים החשובים והמשפחתיים ביותר שקיימים בבית דתי. ארוחת השבת החגיגית היא זמן משפחתי שמסמל רוגע, נחת וחגיגיות ולכן הפריטים שנמצאים בה בעלי משמעות רגשית ומשפחתית רבה לבני הבית, והם תמיד יסמלו עבור הילדים זכרונות ילדות ועבור ההורים זכרונות מתוקים מתקופות צעירות יותר.

מגש לחלות לרוב יהיה עשוי מעץ או זכוכית, והוא יכול לשמש כמתנה איכותית ואישית עבור זוג צעיר או עבור משפחה שהקרש שלה כבר בלוי ומשופשף מרוב שימוש. מגש לחלות מזכוכית או עץ הוא הימור בטוח על מתנה- בטוח שיהיה בו שימוש ובטוח שתהיה לו משמעות מעבר למשמעות שתהיה לקבלת פריט יומיומי יותר, שאינו קשור לחגיגיות השבת או לזמנים משפחתיים.

מגש לחלות מגיע במגוון רחב של דגמים וצורות כך שבעת בחירת המגש אפשר להתרשם מהסגנונות השונים ולבחור מגש שמתאים לאופי המשפחה ולעיצוב המועדף עליה באופן הטוב ביותר. אם לא בטוחים, כדאי להתייעץ עם אדם שקרוב אליהם או לכל הפחות לתת אפשרות להחלפה. בחירה של מגש איכותי תבטיח מגש שילך עם המשפחה שנים רבות.

מגש לחלות יכול להיות גם מתנה של בעל לאשתו או של אישה לבעלה, זו יכולה להיות מתנה אישית של בני הזוג לגבי הרצונות שלהם ומשמעות שולחן השבת בעיניהם, ולכן תהיה לו משמעות רבה והוא יצבור זכרונות רבים שילכו עם ההורים ועם הילדים במשך שנים רבות.