פלטת שבת של חברת הידורית – כבר לא צריך להתפשר

פלטת שבת לאוכל חם לאורך כל השבת

אם הנכם מעוניינים להתחדש בפלטת שבת חדשה אז כדאי שתכירו את חברת הידורית ומוצריה האיכותיים.

יום השבת הוא היום השביעי של השבוע ויום המנוחה שלנו.

מעבר לכך, שמירת השבת היא לא רק מצווה גדולה, היא גם מעניקה לנו זמן איכות עם חיק המשפחה, והאמת? גם עם עצמנו.

בעוד שבשאר ימי השבוע הלחוצים, אנו עובדים ועוסקים במטלות היומיומיות (והמתישות), אין כמו כניסת השבת כדי לחדול ממלאכותינו, לקיים את מצוות השבת, לנשום את עולם הרוח ולהתנתק מהעולם החומרי, וכמובן להנות מארוחת השבת בחיק המשפחה האהובה שלנו, או כפי שאמרו חז״ל: "כָּל הַמְּעַנֵּג אֶת הַשַּׁבָּת נוֹתְנִים לוֹ נַחֲלָה בְּלִי מֵצַרים"(שבת קי"ח).

השבת שלנו היא יום חשוב עבור העם היהודי, ואנו רואים זאת כזכות ומצווה גדולה לשמור את השבת ולהנות מהיום הקדוש והייחודי הזה.

בין אם הנכם שומרי שבת קפדניים וותיקים, ובין אם הנכם החלטתם שהגיע הזמן לקיים את המצווה הגדולה הזו, וודאי הנכם יודעים שהשבת כוללת כמה וכמה איסורים שנחשבים לחילול שבת, כאשר אחד מהאיסורים המרכזיים כוללים איסור על הפעלה וכיבוי של חשמל.

הסיבה לכך טמונה בעובדה שביום השבת עלינו לנוח ולחדול ממלאכותינו, ובעולם המודרני שלנו, החשמל הוא פרמטר מרכזי כמעט בכל תחומי העשייה שלנו.

לכן, כדי להנות מאוכל חם לאורך השבת אנו נעזרים בפלטת שבת ייעודית שעליה אנו מניחים את סירי הבישול שלנו עד צאת השבת.

ובכן, כאשר מדובר בפלטת שבת, זה חשוב ואף קריטי להשתמש בפלטת שבת איכותית בפן הפונקציונלי, קלה ונוחה לשימוש בפן האופרטיבי, והכי חשוב, בטיחותית לשימוש.

למרות שזה נשמע אלמנטרי למדי, לא כל הפלטות מעניקות את שלושת הפעולות החשובות הללו, אך לשם כך קיימת פלטת שבת של חברת הידורית.  

מהי פלטת שבת?

פלטת שבת היא כירה חשמלית שנועדה לשמר את חום הסירים של הבישולים שערכנו לכבוד שמירת השבת. 

בעוד שפלטה חשמלית רגילה נועדה לבישול ומאפשרת לעלות ולהוריד את הטמפרטורה, פלטת שבת היא פלטה ייעודית לשמירת השבת ובה לא ניתן לשנות את הטמפרטורה, והיא גם אינה נועדה לבישול.

להפך, מרגע כניסת השבת, נאסר עלינו להמשיך לבשל, וזה גם אומר שהטמפרטורה של הפלטה חייבת להיות מספיקה כדי לשמור על האוכל חם, אך לא גבוהה מידי כדי שהתבשילים ימשיכו להתבשל.

בפלטת שבת יש גוף חימום חשמלי שמחמם את הפלטה לטמפרטורה קבועה ובעזרת הפלטה אנו יכולים להנות מאוכל חם מבלי הצורך להתפשר על שמירת השבת, או חילולה על ידי הפעלת חשמל (שזהו איסור מוחלט!).

כמו כן, חשוב לומר שכיוון שפלטת שבת כן פועלת על חשמל, צריך להפעיל את הפלטה ולהניח עליה את סירי הבישול שלנו בטרם כניסת השבת. יחד עם זאת, לא פעם אנו מוצאים את עצמנו סובלים מחוסר שקט מחשש שהפלטה תיצור קצר, או חמור מכך תגרום לשריפה.

ובכן, בעוד שבעבר היה מדובר בחשש לגיטימי, בימינו כבר קיימים פלטות חדישות ובטוחות לשימוש, שיכולות להעניק לנו שבת מהנה מבלי לחשוש, לכן זה חשוב לרכוש פלטת שבת חדישה ומתקדמת, ולא להמשיך ולהשתמש בפלטות ישנות, שהן לא רק כבר לא אסתטיות לשימוש, הן גם לא בטיחותיות בעליל.

הכירו את הפלטת שבת של חברת הידורית

הפלטת שבת של חברת הידורית היא פלטה חדשנית ומתקדמת.

מעבר לעיצוב המוקפד שמשתלב בכל מטבח, וברמת בטיחות הבלתי מתפשרת, מדובר בפלטת שבת באיכות גבוהה, שהיא גם קלה לשימוש, לניקוי ועמידה לטווח ארוך.

חברת הידורית מקפידה שכל מוצריה יהיו אמינים ובעלי ביצועים ברמה הכי גבוהה שיש, ולכן יש למוצרים של החברה אינספור ממליצים ולקוחות חוזרים.

כמו כן, כאשר מדובר בפלטת שבת של חברת הידורית, קיימים לה שני דגמים כאשר דגם אחד הוא בעל פלטה המתאימה ל-6 סירים, והדגם השני הוא בעל פלטה המתאימה ל-4 סירים.

בנוסף, אחד הפרטמטרים החשובים ביותר בפיתוחים של צוות המומחים של הידורית זה בטיחות לפני הכול, וכך גם כאשר מדובר בפלטת שבת.

לכן, הפלטה הייחודית הזו פועלת על טמפרטורה קבועה ומדויקת שאינה בטוחה כנגד כוויות, אך גם פותחה בטכנולוגיה חדשנית שמעניקה בטיחות מוגברת למצור ומעניקה לכם את היכולת להנות מהשבת מבלי הצורך להשגיח בכל רגע נתון שהפלטה תגרום לשריפה. 

העיצוב של הפלטה מורכב מזכוכית שחורה מחוסמת, כך אם תקפידו על תחזוקה וניקוי קל, הפלטה תמיד תהיה מבריקה ואסתטית, שזהו פן לא פחות חשוב, ובמיוחד לאור העובדה שמדובר באוכל.

אם הנכם מחפשים איכות במחירים נוחים לכיס, אז אין ספק שחברת הידורית היא החברה עבורכם, וגם חשוב לומר שכל המוצרים של החברה מאושרים לשימוש בשבת על מאושר לשימוש בשבת ע״י מכון צומת ( בכפוף להוראות המצורפות למוצר).

מה הייחוד של הפלטות של חברת הידורית

התשובה לשאלה זו מורכבת מכמה אלמנטים, והאמת שהייחוד של חברת הידורית לא רק נוגע לפלטת שבת, אלא גם לשאר מוצריה. 

חברת הידורית רואה בשבת מצווה גדולה, וגאה שיש לה את הזכות להעניק לכם מוצרים משובחים לשמירת השבת, שגורמים לכם להנות מהיום הקדוש הזה, הלא הוא יום השבת.

בנוסף, החברה מבינה שהעולם המודרני והקדמה שבו הם כלי חיוני לשדרוג המוצרים ולכן צוות המומחים של החברה לא נח לרגע ומפתח פטנטים ייחודיים שיעניקו לנו גם שבת מהודרת, אך גם שבת בטיחותית. 

כאשר מדובר בפלטת שבת של החברת הידורית, הייחוד שלה נובע מהעובדה שהיא בעלת פלטה קרמית איכותית עם זכוכית שחורה מחוסמת הכוללת עיצוב חדשני עם תאורת לד בחזית, חסכונית בחשמל, מותרת לשימוש בשר וחלב (בנפרד, בניקוי המשטח), מותרת לשימוש בפסח ללא הכשרה, והיא גם הינה פלטה בריאה שאינה סופחת כימיקלים.  

כמו כן, החברה מציעה לכם מגוון כיסויים מהודרים, בעלי עיצוב יוקרתי ובעלי שכבה תחתונה מבודדת ומעכבת בעירה עבור בטיחות מקסימלית (כי בטיחות היא תמיד בראש מעיניהם!).

הכיסויים הייחודיים מגיעים במבחר צבעים כגון  צבע שמנת, צבע רוז גולד, צבע זהב, וצבע כסף, ומופיע עליהם הכיתוב "לכבוד שבת קודש ויום טוב".

מעוניינים להתחדש? חברת הידורית לשירותכם

הנכם מוזמנים להיכנס להנות ממבחר עשיר של מוצרים לשמירת השבת הכוללים מיחמים לשמירת השבת, בקבוקים מעוצבים ליין, פמוטים להדלקת נרות השבת, כיסויים לפלטת השבת, מגשים מרהיבים וכמובן פלטת שבת.

כמו כן, במידה ותרצו להזמין כמה מוצרים במחירים משתלמים במיוחד, תוכלו לרכוש חבילות משולבות הכוללות מיחם פלטה וכיסוי לפלטה, מיחם ופלטה, או פלטה וכיסוי לפלטה.

אז למה אתם מחכים? אם הנכם מעוניינים במוצרים איכותיים לשמירת השבת, הזמינו עכשיו.

חברת הידורית מבצעת משלוחים ואספקה מהירה, ומעניקה את שירותיה בכל הארץ.

לא פחות חשוב, החברה מעניקה לכם מוצרים עם אחריות, והחזרות וביטולים בהתאם להוראות החוק להגנת הצרכן.

כמו כן, אנשי המקצוע של חברת הידורית ילוו אתכם לאורך התהליך ויעניקו לכם הכוונה מקצועית ונכונה לכם באופן אישי.

למידע נוסף וייעוץ בבחירת המוצרים, הנכם מוזמנים לפנות אלינו ואנו נסייע לכם בשמחה גדולה.