פלטת שבת קטנה ונוחה לשימוש – חברת הידורית

פלטת שבת קטנה – ביצועים נדירים

את השבת שלנו אפשר לשמור בשתי דרכים.

הדרך הראשונה היא דרך מתפשרת שבה אנו מתפשרים על אוכל חם לאורך השבת וחשש תמידי שהפלטה הישנה שלנו תגרום לשריפה או לקצר חשמלי, והדרך השנייה היא להשתמש בפלטת שבת קטנה ואיכותית, שתוכננה במיוחד להעניק לנו אוכל חם מכניסת השבת ועד צאתה ברמת בטיחות גבוהה במיוחד שמעניקה לנו שקט נפשי, ואת היכולת לנוח ולהנות משבת המלכה.

כפי שוודאי אתם יודעים, יום השבת הוא היום הקדוש של העם היהודי שבו זוהי מצווה לנוח ולחדול ממלאכותינו השונות.

ביום זה נאסר עלינו לזרוע, לאפות, לבשל, למחוק, לבנות, לטחון, לחרוש, להבעיר אש, לתקן כלים ועוד, ובימים המודרניים נאסר עלינו גם להפעיל ולכבות כל דבר שקשור לחשמל.

מדוע? מכיוון שמצוות השבת דורשת מאיתנו לנוח, והחשמל הוא מרכיב מרכזי בכל תחומי העשייה שלנו בעולם המודרני.

יחד עם זאת, כיוון שאנו לא רוצים לחלל את השבת, ולשמור שבת כמהדרין, פותחו לא מעט מוצרים ייעודיים לשמירת השבת, שתפקידם הוא להעניק לנו אוכל חם, ומים חמים לאורך השבת, תוך שמירה על שבת יהודית הלכתית.

ובכן, אחת מהחברות המובילות והמוכרות בתחום מוצרי השבת הינה חברת הידורית שמעניקה לנו גם שני דגמים משובחים של פלטת שבת קטנה, גם מיחמים בעלי פיתוח חדשני מתקדם, וגם מוצרים איכותיים שונים שמעניקים לנו הנאה, הידור, ושלווה בכל שבת.

מהי פלטת שבת קטנה ומה ייחודה?

פלטת שבת קטנה היא כירה חשמלית ייעודית לשמירת השבת, שמטרתה לשמר את החום של הבישולים שלנו לאורך השבת ולהעניק לנו אוכל חם מכניסת השבת ועד צאתה.

הפלטה הינה בעלת טמפרטורה קבועה ומדויקת שגם שומרת על החום, אך גם מונעת מהתבשילים בסיר להמשיך להתבשל, שזה איסור הלכתי, מכיוון שבשבת נאסר עלינו להמשיך במלאכותינו וזה כולל גם בישול.

פלטת שבת קטנה פועלת על גוף חימום חשמלי אוטומטי שבה לא ניתן לשנות את הטמפרטורה וחשוב להפעילה בטרם כניסת השבת.

כמו כן כדי לשמר את החום, ובפרט בטרם הגשת ארוחת השבת המפוארת והכה חשובה, כדאי ומומלץ לסיים לבשל כמה שיותר קרוב לכניסת השבת, ואז להניח את הסירים על הפלטה.

אם הנכם תוהים מה ההבדל בין פלטת שבת קטנה לפלטה חשמלית רגילה, זה שבפלטה רגילה ניתן לעלות ולהוריד את הטמפרטורה, לבשל עליה, והיא גם הינה מאושרת לשימוש על פי ההלכה.

למרות שאין ספק שפלטת שבת קטנה היא מוצר חיוני וחשוב לשמירת השבת ולקיום המצוות בהנאה ובעונג, זה חשוב לבחור פלטה בטיחותית שאינה דורשת מאיתנו לשים עין כל שעה מחשש לכשל או להצתת שריפה.

ובכן, שמדברים על איכות של מוצרי שמירת השבת, אין ספק שחברת הידורית לקחה את המוצרים השונים כמה צעדים קדימה.

פלטת שבת קטנה של חברת הידורית

הפלטת שבת של חברת הידורית מציעה לכם חוויה חדשה של שמירת שבת.

מדובר בחברה שלא מוכנה להתפשר על הקיים ולכן היא וצוות המומחים שלה מקפיד לשדרג את המוצרים של שמירת השבת תוך הקפדה על הסטנדרטים הגבוהים ביותר.

כאשר מדובר בפלטת שבת קטנה של חברת הידורית, החברה הקפידה גם על עיצוב ויזואלי מרשים שיכול להשתלב באופן מושלם במטבח שלכם, אך גם על ביצועים מושלמים וכמובן על בטיחות.

הפלטה של הידורית מגיעה בשני דגמים פלטה ל-6 סירים ופלטה ל-4 סירים, כאשר החום מתפשט לאורכה ולרוחבה של הפלטה ושומר על טמפרטורה קבועה, בטוחה, ונכונה על פי מצוות השבת, כך שאינכם צריכים לחשוש שהאוכל ממשיך להתבשל וגורם לחילול השבת, אך חשוב מכך אינכם צריכים לבדוק כל פעם שהיא פועלת באופן תקין וחלילה יכולה לגרום לקצר, לשריפה, ואפילו לכוויות.

מדובר בפלטת שבת קטנה ואסתטית בעלת זכוכית שחורה מחוסמת שהינה קלה ונוחה לשימוש, לתחזוקה, לניקוי, ולשמירה על אוכל חם לאורך השבת.

מה שבטוח, מדובר במוצר איכותי במיוחד וברכישה משתלמת בעלת עמידות גבוהה ולטווח ארוך. 

כמו כן, כל המוצרים של חברת הידורית מאושרים לשימוש בשבת על מאושר לשימוש בשבת ע״י מכון צומת ( בכפוף להוראות המצורפות למוצר).

פלטת שבת קטנה וממזרה, אך בעיקר חדשנית

חברת הידורית היא חברה שאוהבת חדשנות וניתן לראות זאת במוצריה האיכותיים.

בין אם מדובר במיחם שבת בעל שישה מנגנוני בטיחות ופטנטים ייחודיים שרשומים על שמה של חברת הידורית, ובין אם מדובר בפלטת שבת קטנה עם ביצועים מושלמים שמעלים את איכות השבת שלכם באופן משמעותי, אין ספק שמדובר בחברה שעושה את עבודתה נאמנה.

כאשר מדובר בפלטת שבת קטנה של הידורית, הייחוד שלה נובע מהעובדה שהיא בעלת פלטה קרמית איכותית עם זכוכית שחורה מחוסמת הכוללת עיצוב חדשני עם תאורת לד בחזית, חסכונית בחשמל, מותרת לשימוש בשר וחלב (בנפרד, בניקוי המשטח), מותרת לשימוש בפסח ללא הכשרה, והיא גם הינה פלטה בריאה שאינה סופחת כימיקלים.

בנוסף לחדשנות של פלטות השבת של חברת הידורית, הנכם יכולים גם לרכוש כיסויים מהודרים שהם גם בעלי עיצוב מרהיב, אך גם בעלי שכבה תחתונה מבודדת ומעכבת בעירה עבור בטיחות מקסימלית.

את הכיסויים ניתן למצוא במבחר צבעים הכוללים צבע שמנת, צבע רוז גולד, צבע זהב, וצבע כסף, כאשר עליהם מופיע הכיתוב "לכבוד שבת קודש ויום טוב".

כך או כך, בחברת הידורית תמצאו כל מה שאתם צריכים לשמירת שבת הלכתית וענוגה, ותוכלו להנות משמירת שבת איכותית במיוחד בחיק המשפחה.

מעוניינים לרכוש?

הגיע הזמן שתכירו את חברת הידורית, החברה המובילה והמתקדמת ביותר בתחום מוצרי שמירת השבת.

המומחים של החברה כבר פיתחו כמה וכמה פטנטים ייחודיים שהציבו אותם ואת המוצרים שלהם בראש יצרני המוצרים החיוניים לשבת יהודית איכותית וכשרה, והם מקפידים להמשיך ולפתח את המוצרים לביצועים מושלמים, תוך הקפדה על העיצוב, הבטיחות, ועל מחירים נוחים ומשתלמים.

בנוסף, החברה מעניקה לכם מבחר של מוצרים ואביזרים לשבת המלכה, כך שתוכלו למצוא כל מה שאתם מחפשים אצל חברת הידורית, כגון מיחמים לשמירת השבת, בקבוקים מעוצבים ליין, פמוטים יפיפיים להדלקת נרות השבת, כיסויים לפלטת השבת, מגשים מרהיבים וכמובן פלטת שבת קטנה.

כמו כן, ניתן לרכוש חבילות משולבות הכוללות כמה מוצרים חיוניים ובמחירים אטרקטיביים במיוחד, כגון מיחם פלטה וכיסוי לפלטה, מיחם ופלטה, או פלטה וכיסוי לפלטה.

אז אם הנכם מעוניינים להתחדש במוצרים משובחים חדשים לשמירת השבת, חברת הידורית מעניקה לכם כל מה שאתם צריכים.

מעוניינים לשמוע עוד?

זקוקים לסיוע? צוות העובדים של החברה תמיד שמח לסייע לכם בכל נושא ושאלה.

הליבה של חברת הידורית זה שירות מקצועי, מוצרים באיכות גבוהה, ומחירים נוחים ומשתלמים.

בנוסף, כל המוצרים של הידורית מגיעים עם אחריות, ומאפשרים החזרות וביטולים בהתאם להוראות החוק להגנת הצרכן, והחברה מעניקה אספקה ומשלוח מהיר, אז הזמינו עכשיו והמוצר יגיע עד אליכם במהירות האפשרית.

חברת הידורית שמחה לעמוד לשירותכם ולהעניק לכם שבת חסרת פשרות, ומזמינה אתכם ליצור קשר לפרטים נוספים ולהתייעצות.