פלטת שבת מומלצת – הפלטות שבת של חברת הידורית

פלטת שבת מומלצת – כשאיכות ובטיחות הולכים יד ביד

מי אוהב את השבת? כולם.

איך אפשר שלא? זה היום הקדוש והחגיגי שאנו זוכים להנות ממנו בכל שבוע.

כולנו לומדים על השבת ועל תפארתה מאז שאנו ילדים וכולנו צוברים זיכרונות מארוחות השבת החגיגיות במיוחד בו אמא מכינה את כל התבשילים והמטעמים הכה טעימים.

יום השבת הוא לא רק היום שבו אנו נחים ומקיימים את מצוות השבת, אלא זה גם היום שבו אנו סופסוף מבלים זמן איכות עם המשפחה והאהובים שלנו.

אנו מתהדרים ומתגנדרים לכבוד השבת, וזוכים להודות על כל הטוב שבורכנו בו.

כפי שוודאי אתם יודעים יום השבת הוא היום השביעי של בריאת העולם, ועל פי התורה: "וַיְבָרֶךְ אֱלֹהִים אֶת יוֹם הַשְּׁבִיעִי וַיְקַדֵּשׁ אֹתוֹ".

ובכן, ביום קדוש זה, אנו חדלים מכל מלאכותינו ומקיימים את מצוות השבת אשר חלק גדול ממנו בעידן המודרני זה איסור הפעלה וכיבוי של חשמל.

מדוע? מכיוון שהחשמל הוא כלי עיקרי בכל המלאכות שלנו, וכיוון שנאסר עלינו לבצע אותן, נאסר עלינו להשתמש בחשמל, וזה כולל גם בישול.

לכן, אנו נעזרים בפלטת שבת כדי שנוכל לא רק להגיש ארוחת שבת חמה, אלא גם כדי שנוכל להנות מאוכל חם מכניסת השבת ועד צאתה.

אך כאשר מדובר בפלטה לשבת, חשוב לנו להשתמש בפלטת שבת מומלצת, שגם תעניק לנו ביצועים איכותיים, אך שחשוב מכך, תהייה בטיחותית לשימוש.

ובכן, כאשר מדברים על פלטת שבת מומלצת, אין ספק שחברת הידורית היא החברה המובילה בתחום של מוצרי שבת איכותיים ובטיחותיים.

חברת הידורית ופלטת שבת מומלצת

בניגוד לפלטה חשמלית רגילה שבעזרת ניתן לבשל ולעלות ולהנמיך את הטמפרטורה על פי הצורך, פלטה ייעודית לשבת היא פלטה שפועלת על טמפרטורה קבועה אך ורק כדי לשמר את החום של הסירים.

כאשר אנו מניחים את סירי הבישול של שבת על הפלטה זה אסור שפעולת הבישול תימשך (כיוון שזה נחשב למלאכה), ולכן עלינו להתחיל את הבישולים ולסיימם לפני כניסת השבת, ואז להניח את הסירים על הפלטה כדי לשמר את החום.

הפלטה הינה כירה חשמלית העשויה ממתכת והינה בעלת גוף חימום המחממת את הכירה לטמפרטורה קבועה ובטיחותית.

בעוד שבעבר היו פלטות שהיה צורך להשגיח עליהן כדי שחלילה לא תתפרץ שריפה, בימינו, ובמיוחד כאשר מדובר בפלטת שבת מומלצת של חברת הידורית, אין יותר צורך לחשוש, ואפשר להנות מהשבת בשקט.

החום של הפלטה מתפרס לרחבה אך אינו מהווה סיכון לשרפה.

יחד עם זאת, כדי להנות מפלטת שבת בטוחה, אסור להתפשר על איכות, וחשוב לרכוש פלטת שבת מומלצת בעלת ביצועים מוכחים, וכאשר מדובר בביצועים מוכחים, הביצועים של הפלטה של חברת הידורית, הם אלו שהציבו אותה כפלטת שבת מומלצת במיוחד, מדוע? בואו נמשיך.

פלטת שבת מומלצת זה רק הפיתוח של חברת הידורית

ובכן, הסיבה לכך שלחברת הידורית יש פלטת שבת מומלצת על ידי לקוחות רבים היא העובדה שצוות המומחים של הידורית מקפיד לשלב את הטכנולוגיות הכי חדשניות במוצרים שלהם, ולהעניק ללקוחותיהם אמינות, איכות, ובטיחות.

חברת הידורית פועלת ממקום של שמירת שבת הלכתית מבלי להתפשר על אוכל חם לאורך השבת, ומבלי הצורך התמידי לחשוש מכשל בטיחותי.

המוצרים של חברת הידורית הם לא פחות מפיתוחים טכנולוגיים פונקציונליים קלים ונוחים לשימוש, כאשר הם שמים דגש גם על העיצוב, גם על הביצוע, גם על הבטיחות.

אצל חברת הידורית ניתן לרכוש פלטת שבת מומלצת לארבעה סירים, או לשישה סירים, והפלטה עצמה היא פלטה קרמית איכותית בעלת זכוכית שחורה מחוסמת הכוללת עיצוב חדשני עם תאורת לד בחזית, חסכונית בחשמל, מותרת לשימוש בשר וחלב (בנפרד, בניקוי המשטח), מותרת לשימוש בפסח ללא הכשרה, והיא גם הינה פלטה בריאה שאינה סופחת כימיקלים.

בנוסף לכך, מדובר בפלטת שבת מומלצת גם כיוון שהיא מאוד אמינה, קלה לניקוי ולתחזוקה, והיא בעלת עיצוב וויזואלי מרשים, שיכול בקלות להשתלב במטבח שלכם, מבלי שתתבאסו על הנראות והאסטיקה של פלטת שבת במטבחכם.

לא פחות חשוב, זו הטמפרטורה המדויקת של הפלטה שלא רק מונעת מהאוכל להמשיך להתבשל, אלא גם אינה גורמת לכווית במקרה שאחד הילדים יחליט להושיט יד ולגעת (בכל זאת, ילדים הם עם סקרן).

כך או כך, מדובר בהרבה יותר מפלטת שבת מומלצת, מדובר בפלטה שמעניקה לכם איכות חדשה תוך שמירת השבת.

פלטת שבת מומלצת וכיסויים מהודרים במיוחד של חברת הידורית

השבת שלנו דורשת מאיתנו שנכבד אותה לא רק בקיום מצוות, אלא היא גם דורשת שנקפיד על הידור, לא כך? עלינו לערוך את שולחן השבת באופן מרשים ומהודר, עלינו להתלבש בהתאם ליום המקודש הזה (ולא במלבושינו היומיומיים), ועלינו להקפיד שהמוצרים לשמירת השבת שלנו יעמדו בסטנדרטים של שבת המלכה.

ובכן, חברת הידורית לא רק מציעה לכם פלטת שבת מומלצת, אלא היא גם מציעה לכם כיסויים לפלטה ברוח השבת.

מעבר לכך שמדובר בכיסויים בהתאם לכללי ההלכה, בעלי שכבה תחתונה מבודדת ומעכבת בעירה, שזה קריטי כדי לשמור על הבטיחות, מדובר גם בכיסויים מרהיבים המגיעים בארבעה צבעים שונים של שמנת, רוז גולד, זהב וכסף, ועליהם הכיתוב "לכבוד שבת קודש ויום טוב".

אם הנכם מחפשים מוצרים לשמירת השבת באיכות הגבוהה ביותר, חברת הידורית מציעה לכם מבחר עשיר, ולא רק פלטת שבת מומלצת.

המוצרים של חברת הידורית

אם עד כה לא הכרתם את חברת הידורית, אז בהחלט הגיע הזמן.

מדובר בחברה בעלת מוצרים מומלצים לשמירת השבת אשר מזמינה אתכם להנות ממוצרים איכותיים ובטיחותיים, אך ממוצרים משובחים נוספים שפותחו במקצועיות ובמחשבה מרובה על כיצד לעלות את רף האיכות בשבת מבלי להתפשר על דבר בשמירת השבת וקיום המצוות.

בין מוצריה הנהדרים תוכלו למצוא כיסויים לפלטת שבת, מגשים יפייפים, בקבוקים מעוצבים ליין, גביעי קריסטל, פמוטים מרהיבים לנרות השבת, מיחמים בטיחותיים במיוחד לשמירת השבת( בעלי שישה מנגנוני בטיחות) ועוד, ואף ניתן לרכוש חבילת מוצרים משולבת ובמחיר מאוד משתלם.

אז הנכם מתעניינים בפלטת שבת מומלצת? הפלטה של הידורית היא פלטה מושלמת שביצועיה הולכים לפנייה, והיא מבטיחה לכם אוכל חם לשבת נפלאה ומהנה במיוחד, עיצוב בעל אסתטיקה מרשימה, אופרציה נוחה וקלה לשימוש, ורמת בטיחות גבוהה במיוחד.

השירות האיכותי של חברת הידורית

חברת הידורית רואה בכך מצווה גדולה ועונג גדול לעמוד לשירותכם ולספק לכם מוצרים איכותיים לשמירת שבת כמהדרין.

כמו כן, צוות העובדים של החברה תמיד ישמח לעמוד לשירותכם, ולייעץ ולהתאים לכם את המוצרים, ולענות לכם על כל שאלה.

בנוסף, כל המוצרים של חברת הידורית מאושרים לשימוש בשבת ע״י מכון צומת (בכפוף להוראות המצורפות למוצר), ומגיעים עם אחריות מלאה, ובמחירים נוחים ואטרקטיביים.

במידה של החזרות וביטולים, חברת הידורית פועלת בהתאם להוראות החוק להגנת הצרכן.

אז הנכם מעוניינים להזמין פלטת שבת מומלצת?

הזמינו את המוצרים שבחרתם, ונבצע אליכם משלוח מהיר עד הבית.