פלטה לשבת באיכות הגבוהה ביותר חברת הידורית

פלטה לשבת – חברת הידורית לארוחת שבת מהודרת

מעוניינים להתחדש בפלטה לשבת? הגעתם למקום הנכון.

חברת הידורית היא אחת מהחברות המובילות בתחום המוצרים לשמירת השבת וזאת בזכות השירות, המחירים, והקדמה שלקחה את המוצרים שלהם כמה צעדים קדימה.

בנוסף, כל המוצרים של החברה מאושרים לשימוש בשבת ע״י מכון צומת (בכפוף להוראות המצורפות למוצר).

צוות המומחים של חברת הידורית השתמש בטכנולוגיות הכי חדישות ופיתח פטנטים מקורים וחדשניים על מנת לשדרג את המוצרים העיקריים והחיוניים ביותר לשמירת שבת הלכתית, תוך השמת דגש על הפן הבטיחותי של המוצרים, העיצוב והאסתטיקה, ורמת הביצוע הבלתי מתפשרת.

אז אתם מעניינים בפלטה לשבת? עם הפלטת שבת של חברת הידורית, תוכלו להנות משבת שכולה עונג רצוף, מאוכל חם, ומאיכות גבוהה לאורך השבת, מבלי להתפשר על נוחות, פונקציונליות, והכי חשוב בטיחות.

כמו כן, החברה הקפידה שהעיצוב הוויזואלי של המוצר יהיה לא פחות ממרשים, ומציעה לכם פלטה לשבת בפיתוח חדשני עם משטח פלטה מזכוכית שחורה ומחוסמת.

אך מהי פלטה לשבת?

פלטה לשבת היא כירה חשמלית העשויה ממתכת ונועדה לשימוש ביתי, שמטרתה היא לשמור על החום של הסירים המונחים עליה וכמובן על המאכלים לארוחת השבת.

על פי ההלכה, ביום השבת עלינו לחדול מכל מלאכה ולנוח, וכיוון שרוב המלאכה שלנו כיום תלויה בחשמל, מרגע כניסת השבת נאסר עלינו להשתמש בחשמל או לבצע הפעלה של מכשירים חשמליים.

ובכן, כפי שאתם יודעים, חלק חשוב מהשבת היא סעודת השבת, ובה אנו נהנים מארוחה חמה בחיק המשפחה.

אך איך אנו שומרים על המאכלים שלנו חמים? בעזרת פלטה של שבת כמובן.

הייחוד של פלטה זה שהיא מכילה גוף חימום חשמלי אוטומטי שמופעל לאורך השבת באופן בטיחותי, וניתן להעמיד עליו את הסירים כדי לשמר את החום לאורך השבת.

בניגוד לפלטה חשמלית רגילה, שבה אפשר להגביר ולהנמיך את החום, פלטת שבת פועלת על כך שהחום עצמו מתפרס לרוחב הפלטה, ומדובר בעוצמת חום נמוכה יותר (כדי שחלילה לא תהווה סיכון בטיחותי).

את מידת החום של פלטת השבת לא ניתן לשנות (כדי לשמור על שמירת השבת ולא לבצע פעולות אסורות), ויש להפעיל את הפלטה בטרם כניסת השבת.

פלטה לשבת של חברת הידורית

הפלטה לשבת של חברת הידורית מציבה סטנדרטים חדשים וגבוהים במיוחד, ועוזרת לכם לשמור על שבת יהודית הלכתית מבלי להתפשר על אוכל קר, או להשתמש בפלטה שעלולה להיות לא בטיחותית.

מה יותר טוב מפלטה לשבת ששומרת על אוכל חם וטעים לאורך כל השבת, ולא דורשת מכם להיות בלחץ תמידי מחשש לבעיות בטיחות לא כך? ובכן, הפלטה לשבת של חברת הידורית היא פלטה קרמית מעוצבת לשבת חדשנית בעלת זכוכית שחורה מחוסמת והיא בעלת עיצוב חדשני עם תאורת לד בחזית, חסכונית בחשמל, מותרת לשימוש בשר וחלב (בנפרד, בניקוי המשטח), מותרת לשימוש בפסח ללא הכשרה, ולא פחות חשוב היא פלטה בריאה שאינה סופחת כימיקלים.

כמו כן, קיימים לה שני דגמים, כאשר דגם אחד הינו מיועד עבור ארבעה סירים, והדגם השני מיועד לשישה סירים, כך שאם הנכם מארחים הרבה אנשים לארוחת השבת, או רק את המשפחה הקרובה, תוכלו לבחור את הפלטה המתאימה לארוחות השבת לכם. בנוסף, חברת הידורית לא פסחה על העיצוב, והקפידה שהפלטה לשבת תהיה בעיצוב יוקרתי ואסתטי, שזה חשוב גם מהבחינה הוויזואלית, אך גם מהבחינה שכאשר מדובר באוכל, אי אפשר להתפשר על האסתטיקה שסובבת סביבו. 

השימוש של פלטת שבת וכיסויים

ההכנות לשבת הן חלק מההנאה הגדולה של כניסת השבת.

עד שנכנסת השבת, יש ריחות נהדרים של הבישולים לכבוד סעודת השבת החגיגית, אנו מכינים את השולחן, ונערכים ליום הקדוש שבו אנו סופסוף יכולים לנוח, ולהנות מסעודה חמה עם בני המשפחה.

יחד עם זאת, זה לא פשוט לתזמן את הבישולים עם ההגשה לשולחן, וכיוון שאנו חוששים לא לסיים את בישול המאכלים עד כניסת השבת, לא פעם אנו מתחילים לבשל לפני כניסת השבת.

ובכן, כדי שבכל זאת נוכל לשמור על חום הבישולים עד ארוחת השבת, בטרם כניסת השבת אנו מניחים את הסירים שלנו על פלטת שבת, שמיועדת לשמור על האוכל חם, ולא רק לפני ארוחת השבת, אלא לאורך השבת.

פלטת שבת היא כלי חיוני לשמירת שבת מכיוון שהיא כלי שעוזר לנו לשמור את השבת מבלי להתפשר על אוכל חם.

חברת הידורית – פלטה לשבת ועוד

חברת הידורית מציעה לכם הרבה יותר מקדמה, איכות, ביצועים, ואסתטיקה, חברת הידורית מציעה לכם בטיחות.

בעוד שבעבר היה לא מעט חשש (מוצדק) סביב המכשירים השונים שנועדו להפעלה קבועה לאורך כל השבת, וגרמו ללא מעט מאיתנו לדאוג שהחום שלהם עלול להוות סכנה בטיחותית, צוות המומחים של הידורית לקח את המכשירים האלה ושידרג אותם באופן משמעותי בעזרת פטנטים ייחודיים, ופיתוחים טכנולוגיים וחדשניים.

בין אם מדובר בפלטה לשבת, או מיחם לשבת, חברת הידורית מציעה מנגנוני בטיחות גם כנגד תקלות פוטנציאליות, אך גם כנגד כוויות.

כאשר מדובר בשילוב המושלם של חדשנות ועיצוב, עם רצון להעניק לכם שבת הלכתית ומהנה, חברת הידורית הציבה רף חדש של איכות למוצרים לשמירת שבת.

בנוסף ניתן למצוא אצל הידורית מוצרים נוספים כגון פמוטים מעוצבים להדלקת נרות השבת, גביעי קריסטל יפייפים, מלחיות מפוארות, מגשים יוקרתיים להגשת האוכל, בקבוקים מעוצבים ליין, וכיסויים חגיגיים לפלטה של שבת המגיעים במבחר צבעים שונים כגון שמנת, כסף, זהב, ורוז גולד.

כל זאת, כדי שתוכלו לערוך את סעודת השבת בחגיגיות ובפאר הראוי לכניסת השבת.

הנכם מעוניינים לרכוש? חברת הידורית לשירותכם

חברת הידורית מזמינה אתכם להתרשם ממוצריה האיכותיים שיעניקו לכם שבת מפוארת, חגיגית ובטוחה, ללא פשרות.

הנכם מוזמנים להיכנס לאתר ולהכיר את המוצרים שלנו יותר טוב.

כמו כן, חברת הידורית מבצעת משלוחים ואספקה מהירה, ומעניקה את שירותיה בכל הארץ.

לא פחות חשוב, החברה מקפידה על מחירים נוחים ואטרקטיביים, מוצרים עם אחריות, והחזרות וביטולים בהתאם להוראות החוק להגנת הצרכן.

הליבה של הידורית זה קודם כל שירות מקצועי וללא דופי, כך שאם הנכם מעוניינים בפרטים נוספים, צוות העובדים של הידורית תמיד שמח לסייע, לייעץ, ולתת מענה לכל שאלותיכם.

החברה הייחודית הזאת רואה ביום השבת יום יהודי חשוב שיש לשמרו ולהנות ממנו, ורואה בכך מצווה גדולה וזכות להעניק לכם מוצרים שעוזרים לכם לשמור את השבת כהלכה.

"קִבַּלְנוּ פְּנֵי שַׁבָּת בִּרְנָנָה וּתְפִלָּה,

הַבַּיְתָה נָשׁוּבָה, בְּלֵב מָלֵא גִּילָה.

שָׁם עָרוּךְ הַשֻּׁלְחָן, הַנֵּרוֹת יָאִירוּ,

כָּל פִּנּוֹת הַבַּיִת יִזְרָחוּ, יַזְהִירוּ.

שַׁבָּת שָׁלוֹם וּמְבֹרָךְ!

שַׁבָּת שָׁלוֹם וּמְבֹרָךְ!

בּוֹאֲכֶם לְשָׁלוֹם, מַלְאֲכֵי הַשָּׁלוֹם."(חיים נחמן ביאליק)

אם הנכם מעוניינים בפלטה לשבת או בכל מוצר אחר מבית הידורית, אנו נשמח להעניק לכם את שירותינו, כל זאת כדי שתוכלו לקיים את מצוות השבת, ולהנות משבת קודש בנינוחות, בעונג ובבטיחות.

לשאלות ומידע נוסף הנכם מוזמנים לפנות אלינו ואנו נסייע לכם כמיטב יכולתנו.