פלטה לשבת 6 סירים של חברת הידורית – לבישולים חמים לכל השבת

פלטה לשבת 6 סירים לשבת טעימה במיוחד

העם היהודי אוהב את השבת ודואג לשמור את השבת ולקדש אותה על פי ההלכה.

ומהי שבת מהודרת בלי ארוחת שבת משפחתית וחמה שבה אנו נהנים ממאכלי השבת כגון מרק חם, תבשילי צלי בקר, עוף, אורז, וכמובן הקיגל שכולנו אוהבים.

אך השבת שלנו היא הרבה מעבר לכך, השבת היא יום המנוחה הקדוש שלנו, א וַיְכֻלּוּ הַשָּׁמַיִם וְהָאָרֶץ וְכָל צְבָאָם.

ב וַיְכַל אֱלֹהִים בַּיּוֹם הַשְּׁבִיעִי מְלַאכְתּוֹ אֲשֶׁר עָשָׂה וַיִּשְׁבֹּת בַּיּוֹם הַשְּׁבִיעִי מִכָּל מְלַאכְתּוֹ אֲשֶׁר עָשָׂה.

ג וַיְבָרֶךְ אֱלֹהִים אֶת יוֹם הַשְּׁבִיעִי וַיְקַדֵּשׁ אֹתוֹ כִּי בוֹ שָׁבַת מִכָּל מְלַאכְתּוֹ אֲשֶׁר בָּרָא אֱלֹהִים לַעֲשׂוֹת" (פרק ב', בראשית).

ובכן, ביום השבת אנו נדרשים לנוח ולחדול מכל מלאכותינו, וזה כולל את האיסורים הבאים: אין לעבוד, לזרוע, לאפות, לתפור, לארוג, לטחון, ללוש, להבעיר אש, לטחון, לכתוב, לסנן משקאות ועוד.

אך בעידן המודרני, כיוון שחשמל הוא מרכיב קריטי בכל תחומי העשייה שלנו, ביום השבת נאסר עלינו לבצע כל פעולת כיבוי והפעלה הקשורה לחשמל.

אך כפי שציינו, אנו חיים בעידן שחדשנות היא חלק מרכזי בו, ולכן, כדי שיהיה לנו אוכל חם לאורך כל השבת, ועדיין נוכל לשמור על שבת הלכתית, קיימת פלטה לשבת.

אך גם כאשר מדובר בפלטות שבת, זה חשוב להשתמש בפלטה איכותית ובטיחותית וזה לא תמיד קל למצוא.

ובכן, חברת הידורית, שהיא הינה החברה המובילה והמצטיינת בתחום מוצרי השבת, מציעה לכם להנות מפלטה לשבת 6 סירים שהיא שילוב של פיתוח חדשני, מנגנוני הגנה אמינים, וביצועים שיעניקו לכם אוכל חם לאורך כל השבת.

אך ראשית, מהי פלטת שבת?

ובכן, פלטת שבת היא כירה חשמלית אשר בניגוד לפלטה הרגילה שבה ניתן לשנות את טמפרטורות החום ולעלות ולהוריד אותן לפי הצורך, פלטת שבת הינה בעלת טמפרטורה קבועה וניתן להניח עלייה כמה סירים בו זמנית כדי לשמר את חום הסירים ולשמור על אוכל חם.

על פי ההלכה, מרגע כניסת השבת נאסר עלינו להמשיך במלאכת הבישולים, ולכן אנו מתחילים לבשל לפני כניסת השבת.

יחד עם זאת, אנו בכל זאת רוצים להעניק אוכל חם בארוחת השבת, לכן אנו נעזרים בפלטה ומניחים עליה את סירי הבישול שלנו. פלטת השבת פועלת על גוף חימום חשמלי אוטומטי שעומד על טמפרטורת חימום בטוחה ויציבה לאורך השבת, ובכך מעניק לנו אוכל חם לא רק בארוחת השבת, אלא מכניסת השבת ועד צאתה.

יחד עם זאת חשוב לציין כי את הפלטה צריך ומותר להפעיל רק בטרם כניסת השבת.

בנוסף, למרות שלא באמת ניתן לתזמן באופן מדויק את זמן הבישול ועד ההגשה בארוחת השבת, בהחלט מומלץ לסיים לבשל כמה שיותר קרוב לכניסת השבת, ואז להניח את הסירים על הפלטה, כל תוכלו להיות בטוחים שטמפרטורת האוכל בזמן ההגשה תהיה מושלמת.

פלטה לשבת 6 סירים של חברת הידורית

הפלטה לשבת 6 סירים של חברת הידורית מציבה רף חדש של איכות בתחום הפלטות שבת.

הפלטה תוכננה במיוחד על ידי צוות המומחים של הידורית תוך הקפדה על איכות, ביצוע, עיצוב, ובטיחות. כאשר אנו מפעילים את הפלטה לשבת 6 סירים של הידורית, מתבצע תהליך של פריסת החום לאורך ולרוחב הפלטה בטמפרטורה יציבה ובטיחותית.

מדובר בפלטה שהיא מאוד נוחה וקלה לשימוש, והיא מכילה 6 סירים (למרות שניתן גם לרכוש פלטה לשבת 4 סירים, לשיקולכם). הפלטה לשבת 6 סירים של הידורית הינה בעלת זכוכית שחורה מחוסמת, והיא לא רק אמינה מבחינת ביצועים, היא גם בעלת עמידות גבוהה, וקלה לניקוי ולתחזוקה, כך שמדובר  ברכישה מאוד משתלמת ולטווח ארוך.

מהי הטכנולוגיה של הפלטה לשבת 6 סירים של חברת הידורית?

המומחים של חברת הידורית מקפידים לפתח ולחדש את מוצרי שמירת השבת במטרה לשדרג לכם את שמירת השבת לאיכות אופטימלית. כאשר מדובר בפלטה לשבת 6 סירים, המומחים של חברת הידורית שילבה חידושים טכנולוגיים פונקציונליים כדי להגביר את רמת הבטיחות של המוצר.

כפי שוודאי אתם יודעים, כאשר מדובר במכשירים המייצרים חום, תמיד יש חשש משריפה, ובמיוחד כאשר הפלטה פועלת לאורך כל השבת.

ובכן, עם הפלטה לשבת 6 סירים של חברת הידורית, לא רק שתוכלו להנות מאוכל חם, אלא תוכלו גם להנות משקט נפשי, מכיוון שמדובר בפלטה ייחודית ובטיחותית במיוחד.

כמו כן, הפלטה עוצבה במחשבה על כל התחומים הסובבים לה והיא פשוט מושלמת גם בפן העיצובי, גם בפן האופרטיבי, וגם בפן הבטיחותי.

אז מה מיוחד בה אתם תוהים? ובכן, מדובר בפלטה קרמית איכותית בעלת זכוכית שחורה מחוסמת הכוללת עיצוב חדשני עם תאורת לד בחזית, חסכונית בחשמל, מותרת לשימוש בשר וחלב (בנפרד, בניקוי המשטח), מותרת לשימוש בפסח ללא הכשרה, והיא גם הינה פלטה בריאה שאינה סופחת כימיקלים.

בנוסף, בעוד שלפעמים יש מכשירים שנותנים ביצועים נהדרים אך הם הינם בעלי רמת אסתטיקה נמוכה, הפלטה לשבת 6 סירים של הידורית היא מרשימה ברמה הוויזואלית ויכולה להשתלב נהדר עם העיצוב במטבח שלכם, והנכם יכולים להיות רגועים שמדובר בטמפרטורה נוחה שאינה תגרום לכוויות במידה ואחד הילדים יושיט יד.

חשוב לציין, שכאשר מדובר באוכל, חשוב שהסירים יישבו על פלטה יפה ואסתטית, לא כך? זכרו שאנו אוכלים גם עם העיניים.

חברת הידורית – ביצוע, איכות, ובטיחות

מעוניינים לרכוש את הפלטה הטובה ביותר? חברת הידורית הינה שם דבר בתחום מוצרי שמירת השבת, והיא כבר פיתחה כמה וכמה פטנטים ייחודיים שהעניקו למוצרים החיוניים לשמירת השבת ביצועים תקדימיים.

כמו כן, חברת הידורית אינה נחה לרגע וממשיכה לעקוב אחר הפיתוחים והחידושים כדי להמשיך לשדרג ולשכלל את מוצריה ולהעניק לכם שבת בסטנדרטים הכי גבוהים שיש. הפלטה לשבת 6 סירים של חברת הידורית.

כמו כן, לא מדובר רק בפלטה לשבת, כיוון שכל המוצרים של חברת הידורית היא הינה שילוב של עיצוב ויזואלי מרשים, טכנולוגיה קלה לשימוש, חדשנות, ורמת בטיחות לא מתפשרת.

בנוסף, באתר של חברת הידורית תוכלו למצוא מוצרים משובחים נוספים כגון, כיסויים לפלטת שבת, מגשים מרשימים, בקבוקים יוקרתיים ליין, גביעי קריסטל, פמוטים לנרות השבת, מיחמים לשמירת השבת ועוד, ואף ניתן לרכוש חבילה משולבת ומאוד משתלמת.

אם הנכם רוצים להנות מאוכל חם לאורך כל השבת, מהנאה גדולה, ומשבת הלכתית וכשרה, הפלטה לשבת 6 סירים של, חברת הידורית היא בדיוק מה שאתם צריכים.

מעוניינים לרכוש?

היכנסו עכשיו לאתר של חברת הידורית והזמינו. זקוקים לסיוע?

צוות העובדים של החברה ישמח לסייע לכם בכל נושא ושאלה.

חברת הידורית מקפידה על שירות מקצועי ועל מחירים נוחים ואטרקטיביים.

בנוסף, כל המוצרים של הידורית מגיעים עם אחריות, ומאפשרים החזרות וביטולים בהתאם להוראות החוק להגנת הצרכן.

כמו כן, החברה מעניקה אספקה ומשלוח מהיר כך שהנכם יכולים להזמין כבר עכשיו, והמוצר יגיע עד אליכם במהירות האפשרית.

אז הנכם מתכוננים לשבת? רכשו עכשיו את הפלטה לשבת 6 סירים ותהנו מאוכל חם לכל השבת.

חברת הידורית שמחה לעמוד לשירותכם , ומזמינה אתכם ליצור קשר במידה והנכם מעוניינים במידע נוסף.