מיחם של שבת בטכנולוגיה ייחודית של חברת הידורית

מיחם של שבת – הכירו את חברת הידורית

אם הנכם מחפשים לרכוש מיחם של שבת כדאי שתכירו את חברת הידורית.

מדובר בחברה שמספקת את המוצרים האיכותיים והבטיחותיים ביותר לשבת יהודית כהלכה.

שמירת השבת היא אחת המצוות החשובות והמרכזיות בעולם היהודי, והיא נחשבת ליום המנוחה של העם היהודי.

ובכן, כיוון שחשמל הוא אחד הכלים העיקריים במלאכות השונות שלנו, ביום השבת נאסר עלינו להשתמש בחשמל כדי שנוכל לנוח ולהימנע מעשיית מלאכה.

יחד זאת, במהלך השבת יש כמה צרכים חיוניים שההלכה מכירה בהם ואחד מהם הוא מים חמים, ולכן יש מוצרים כגון מיחם של שבת אשר נחשב למותר לשימוש על פי ההלכה, כל עוד הוא מופעל בטרם כניסת השבת.

לשם כך, זה חשוב שבכל בית יהודי יהיה מיחם של שבת איכותי ובטיחותי, שניתן יהיה להפעילו לפני כניסת השבת ושיעניק לנו ביצועים תקינים, ומים חמים לאורך כל השבת.

בחברה הידורית, תוכלו לרכוש מיחם של שבת שהוא שילוב ייחודי של פונקציונליות, ביצועים, עיצובים, ובטיחות חסרת פשרות.

המומחים של חברת הידורית עבדו לאורך שנים על סדרת פטנטים ייחודיים שיעניקו לכם מוצרים ייעודים לשמירת שבת הלכתית מבלי להתפשר על איכות חיים, בטיחות, ואסתטיקה.

מהו מיחם של שבת?

ובכן, כדי לענות על כך, ראשית חשוב להבין מהו מיחם ומהו תפקידו.

המיחם הוא כלי להרתחת מים. יחד עם זאת בניגוד לקומקום, המיחם הינו בעל מיכל גדול של מים עם קיבולת גדולה יותר באופן  משמעותי, והוא גם מסוגל לחמם כמות גדולה של מים (בזמן קצר).

המחם עשוי מנירוסטה או מסוג מתכת אחרת והן בעלות עמידות גבוהה למים וחלודה בנוסף, למיחם יש ברז שבעזרתו ניתן להוציא מים על פי הצורך.

יחד עם זאת, בעוד מיחם רגיל מתחיל בפעולת החימום שלו בלחיצת כפתור (שנחשבת להפעלת חשמל), במיחם של שבת קיים מנגון אוטומטי הדואג לחמם את המים ולשמר את הטמפרטורה באופן אוטומטי ולכן הוא נקרא מיחם של שבת.

כמו כן, ההפעלה הראשונית המיחם נעשית בטרם כניסת השבת, ולאחר מכן לאורך השבת, אין צורך (ואסור) לבצע פעולה הקשורה להפעלה או כיבוי.

בעוד שבעבר המיחם של שבת לא תמיד היה בטיחותי, כיום בעזרת פיתוחים טכנולוגיים חדשניים, מיחם של שבת הוא מכשיר יעיל ובטיחותי לחימום המים, ובפרט המיחם של שבת של חברת הידורית שטומן בתוכו שישה מנגנוני בטיחות.

מיחם של שבת של חברת הידורית

כפי שציינו, המחם הוא בעל שישה מנגנוני בטיחות, אך לא רק, הייחוד של מיחמי השבת של חברת הידורית זה שהם בעלי פטנט ייחודי למניעת פתיחת המכסה במקרה של נפילה (שחלילה לא ייפול המיחם ויישפכו המים הרותחים), קיימת בו שכבת  דופן כפולה הכוללת שתי שכבות נירוסטה למניעת כוויות, יש לו ברז נעילה למניעת כוויות, הוא עובר ממצב רתיחה למצב שבת אוטומטי, יש לו גוף חימום נסתר, מנגנון כיבוי אוטומטי לאחר שהמיחם מתרוקן (חשוב במיוחד למניעת שריפות), והוא בעל חלון כיסוי קשיח ושקוף לכפתור הפעלה למהדרין.

כמו כן, חברת הידורית לא רק שמה דגש על הפן התפעולי והבטיחותי שלו, אלא גם על הפן העיצובי שלו, ועיצובי המיחם של שבת של חברת הידורית הם לא פחות ממרשימים ובעלי רמת אסתטיקה גבוהה.

קיימים כמה צבעים למיחם של שבת של חברת הידורית כגון אדום, שחור, קרם, ורוד רוז, וצבע נירוסטה ניטרלי, לבחירתכם, ובהתאמה לעיצוב המטבח שלכם.

בנוסף קיימים גדלים שונים של מיחמים שיכולים להכיל כמות שונה של כוסות מ-40 ועד-80 על פי הצורך שלכם.

השימוש של מיחם

למרות שבמהלך השבת אסור לבשל, קיים צורך קבוע במים חמים.

בשבת אסור לנו להדליק אש, להפעיל חשמל, וגם לא להשתמש בקומקום המים החשמלי.

לכן המיחם של שבת הוא פתרון אידאלי.

מים חמים הם צורך חיוני, והמיחם של שבת נותן מענה הלכתי לצורך זה.

כך שאם נרצה משקאות חמים, חימום של אוכל מבלי לבצע פעולת הפעלה, או שבכלל נצטרך מים לשימוש אחר, המיחם הוא לא פחות מקריטי לשמירת שבת שלנו, מבלי להתפשר על הצרכים החיוניים שלנו כבני אדם.

הטכנולוגיה העיקרית מאחורי המוצר

קיימות שתי טכנולוגיות עיקריות עבור מיחם של שבת שהן התשתית לפיתוחים השונים.

הטכנולוגיה הראשונה בנויה על מנגנון הסימרסטט – מדובר במנגנון שמבצע כיבוי והפעלה של גוף החימום באופן אוטומטי.

המנגנון הזה פועל על פי תזמון קבוע ללא קשר לטמפרטורת המים.

יחד עם זאת, כיום קיימים מיחמים של שבת בהם ניתן להתאים את התזמון בהתאמה אישית, ולדאוג הכיבוי וההפעלה יהיו מתוזמנים עם הירידה בטמפרטורה של המים, וכך יישמר החום באופן קבוע ועל פי דרגות חום שונות.

כמו כן, את פעולת ההפעלה הראשונית של ההרתחה יש לבצע בטרם כניסת השבת.

לאחר מכן, לא ניתן לגעת, לכבות או לשנות את התזמון, כיוון שזה נחשב הפעלה חשמלית, וזה נוגד את מצוות השבת.

הטכנולוגיה השנייה היא הרתחה בעזרת מי המדיד – במודל זה, ההרתחה של המים נעשית בערת צינורית קטנה הקיימת ברוב המיחמים והיא מבודדת בין המים שעברו תהליך חימום לשאר המים במיחם.

כלומר, כאשר יהיה צורך במים חמים והמשתמש יבוא להוציא מים מהמיחם של שבת, אז תבוצע פעולת חימום על ידי הצינורות והמים שבמיחם יחלו בתהליך ברתיחה.

בשימוש במיחם מסוג זה, רצוי לבצע ניסיון בחימום והוצאת מים בטרם כניסת השבת, ליתר ביטחון, כדי לוודא שהכול תקין.

חברת הידורית – הטכנולוגיה המתקדמת ביותר

חברת הידורית לקחה את הטכנולוגיה של המוצרים לשמירת השבת כמה צעדים קדימה, ובעזרת המומחים שלה פיתחה פטנטים שמעניקים ביצועים בסטנדרטים הגבוהים ביותר וגרמו למהפכה בתחום.  

בין אם הנכם מעוניינים במיחם של שבת, ובין אם הנכם מעוניינים בפלטה של שבת, המוצרים של חברת הידורית הם שילוב מדויק של קדמה, פיתוחים חדשניים, עיצובים מרהיבים, ורמת הבטיחות הגבוהה מכולן.

זה ההכרה של התחום, הניסיון, והרצון להעניק לכם שבת הלכתית, נוחה, ובטוחה שהציבו את חברת הידורית כהחברה המובילה בתחום מוצרי שמירת השבת.

כמו כן, בין המוצרים השונים שלהם, הנכם יכולים גם להנות ממגוון מפואר של פמוטים להדלקת נרות שבת, כיסויים מעוצבים לפלטת השבת, מגשים יוקרתיים, בקבוקים מעוצבים ליין, מלחיות, גביעי קריסטל ועוד.

חברת הידורית מזמינה אתכם לערוך את סעודת השבת בפאר ובסגנון כיאה למעמד של יום השבת, ולהעניק לכם ולמשפחתכם, ארוחת שבת מפוארת ומשובחת.

הנכם מעוניינים לרכוש את המוצר הטוב ביותר?

חברת הידורית מזמינה אתכם להכיר ולהנות מהמוצרים האיכותיים שלה.

כמו כן, מעבר לשירות מקצועי וללא דופי, חבר הידורית מזמינה אתכם להנות ממחירים נוחים ואטרקטיביים, מוצרים עם אחריות, והחזרות וביטולים בהתאם להוראות החוק להגנת הצרכן.

בנוסף, החברה מקפידה על אספקה ומשלוח מהיר.

חברת הידורית הינה חברה בעלת הישגים מוכרים ומוכחים ומציעה לכם מוצרים המאושרים לשימוש בשבת על מאושר לשימוש בשבת ע״י מכון צומת ( בכפוף להוראות המצורפות למוצר).

אם הנכם מעוניינים לערוך את שבת קודש בנינוחות, הנאה ובטיחות, חברת הידורית תשמח להעניק לכם את שירותיה!