כיסוי פלטה לשבת – כיסויים מהודרים ואיכותיים של חברת הידורית

כיסוי פלטה לשבת המלכה

השבת היא היום הקדוש ביותר בשבוע, ויום המנוחה על פי ההלכה היהודית.

מעבר לשמירת המצוות שאותן אנו נדרשים לבצע בשמירת השבת, חלק לא פחות חשוב זה ההידור שלה.

בין אם מדובר בשולחן שבת ערוך בצורה מהודרת, ובין אם אנו לבושים במיטב מלבושינו, אין ספק שביום הקדוש הזה חשוב לכבד בחגיגיות.

חלק גדול משמירת השבת זה איסור בשימוש בחשמל כיוון שאנו נדרשים לחדול מכל מלאכותינו, ולחשמל יש תפקיד מרכזי בכל הפעולות שלנו.

לכן, כדי לשמר את חום הבישולים שלנו לארוחת השבת, אנו מסתייעים בפלטה לשבת, ששומרת על טמפרטורת חימום סטטית לאורך השבת.

יחד עם זאת, אחד האיסורים הנוספים זה כיסוי לא כהלכה (שעל כך נפרט בהמשך), ולשם כך אנו משתמשים בכיסוי פלטה לשבת.

ובכן, כאשר מדובר במוצרים איכותיים לשמירת השבת, חברת הידורית נחשבת לאחת מהחברות המובילות בארץ, וזאת בעקבות האיכות של מוצריה, הפיתוחים המתקדמים, הפטנטים הייחודיים, והכי חשוב, הבטיחות שהם מעניקים לנו.

למרות שקיימים מעט מוצרים לשמירת השבת כגון מיחם שבת, פלטת שבת ועוד, שמסייעים לנו לקיים את השבת ללא חשמל, אך גם ללא פשרות על איכות, לעיתים קיימים מוצרים שיכולים להוות סיכון בטיחותי ולגרום לשריפה ולכווית.

כאשר מדובר בחברת הידורית ובמוצריה, מדובר בשימוש מבריק של חדשנות המיושמת בתוך המוצרים והמכשירים הכי חיוניים לשמירת השבת, וברמת הבטיחות הכי גבוהה שקיימת, כל זאת כדי שתוכלו להנות משבת יהודית מהנה ובטוחה בחיק המשפחה.

מהי פלטת שבת ומהו חשיבותו של כיסוי פלטה לשבת?

פלטת שבת היא כירה חשמלית שעליה אנו מניחים את סירי הבישול שלנו בטרם כניסת השבת כדי לשמר את חומם.

מדובר בפלטת מתכת המתחממת לטמפרטורה קבועה והינה בטוחה לשימוש ומותרת מכניסה השבת ועד צאתה.

בניגוד לפלטת חימום חשמלית רגילה שמעניקה את היכולת לעלות ולהוריד את הטמפרטורה לפי הצורך, כיוון שבשבת אסור לבצע שום פעולת הפעלה, פלטת השבת פועלת על גוף חימום עם טמפרטורה אחידה, ויש להפעיל את הפלטה בטרם כניסת השבת.

יחד עם זאת מעבר לפלטה שעוזרת לנו לשמור על חום הבישולים שלנו, אנו גם משתמשים בכיסוי פלטה לשבת, וזה אומר כיסוי פלטה לשבת המותר על פי ההלכה. 

למרות שהחום של הפלטה מתפרס לאורכה ולרוחבה, אין זה תמיד מספיק כדי לשמר את החום המתאים לאוכל למהלך השבת.

ובכן, לשם כך אנו משתמשים בכיסוי פלטה לשבת.

מדוע לא במכסה לסיר אתם תוהים?

אז התשובה לכך היא שעל פי הלכות שבת, אנו נדרשים להטמין את הסירים בכיסוי פלטה לשבת בחומר מבודד בטרם כניסת השבת, על מנת לשמר (כמידת האפשר) את חום התבשיל ואף כדי להגביר מעט את החום של סירי הבישול המיועדים ליום השבת.

על פי ההלכה שימוש במכסה לסיר שאנו מכסים ומרימים זוהי פעולת בישול הנחשבת למלאכה אסורה מכיוון שהתבשיל ממשיך להתבשל, ולאחר כניסת השבת מותר רק לשמר את החום (בהתאם לכללי ההלכה), אך אסור להמשיך בפעולת הבישול, ולכן כל הבישולים לארוחת השבת נעשים לפני כניסתה.

בנוסף, כיסוי פלטה לשבת עוזר לשמר את החום של סירים שאינם עומדים על הפלטה במידה ואין מקום.

כיסוי פלטה לשבת של חברת הידורית

חברת הידורית היא חברה שמקפידה שכל מוצריה יהיו בסטנדרטים הכי גבוהים ושהם יעניקו לנו שמירת שבת כהלכה תוך שמירה מוקפדת על בטיחות.

כפי שוודאי אתם יודעים, כיסוי על סיר חם יכול להיות לא בטיחותי, ולכן חברת הידורית מציעה לכם כיסוי פלטה לשבת ייחודי ומעוצב באופן מרהיב שהינו בטוח לשימוש, אך גם בעל שכבה תחתונה מבודדת ומעכבת בעירה, שזה קריטי גם מבחינה בטיחותית, אך גם בהתאם לכללי ההלכה.

אך לא מדובר בסתם כיסוי פלטה לשבת, אלא במגוון של כיסויי בד מהודרים במבחר צבעים כגון צבע שמנת, צבע רוז גולד, צבע זהב, וצבע כסף, כאשר עליהם מופיע הכיתוב "לכבוד שבת קודש ויום טוב".

ככה תוכלו גם לשמר החום באופן הלכתי ובטיחותי של הבישולים שלכם לאורך כל השבת, וגם תשמרו על הפאר והיופי שצריך להעניק לשבת, וכמובן לארוחת השבת.

כמו כן, חשוב לומר שגם הפלטה עצמה היא ייחודית וחדשנית, והיא כוללת פלטה קרמית מעוצבת לשבת חדשנית בעלת זכוכית שחורה מחוסמת, עיצוב חדשני עם תאורת לד בחזית, חסכונית בחשמל, מותרת לשימוש בשר וחלב (בנפרד, בניקוי המשטח), מותרת לשימוש בפסח ללא הכשרה, ולא פחות חשוב היא פלטה בריאה שאינה סופחת כימיקלים.

חשוב לומר שאם הנכם מעוניינים לרכוש גם כיסוי פלטה לשבת, אך גם פלטה חדשה, חברת הידורית מציעה חבילות משולבות ומשתלמות כאשר אחת מהן כוללת פלטה וכיסוי פלטה לשבת, והחבילה השנייה כוללת גם מיחם, גם פלטה, וגם כיסוי פלטה לשבת, כל זאת במחירים משתלמים ואטרקטיביים במיוחד.

מוצרים משובחים במיוחד לשבת של חברת הידורית

אם הנכם מעוניינים בכיסוי פלטת לשבת, אז תדעו שחברת הידורית מציעה לכם כיסויים מחומרי גלם איכותיים ובטוחים במיוחד, אך היא גם מציעה לכם מבחר נוסף של מוצרים חיוניים לשמירת שבת יהודית מהודרת, מבלי להתפשר על איכות.

למשל בחברת הידורית תוכלו למצוא מיחמים בעלי שישה מנגנוני בטיחות, ומעבר אוטומטי ממצב רתיחה שפותחו בעזרת פטנט ייחודי למניעת פתיחת המכסה במקרה של נפילה, שכבת דופן כפולה המורכבת משתי שכבות נירוסטה למניעת כוויות, ברז נעילה להגנה מכוויות, גוף חימום נסתר, חלון כיסוי קשיח ושקוף לכפתור הפעלה למהדרין, ומנגנון כיבוי אוטומטי לאחר שהמיחם מתרוקן.

בנוסף לכך, תוכלו להנות מפלטות ל-4 סירים או פלטה לשבת ל6 סירים בעיצוב וויזואלי לא פחות ממרשים ומביצועים מושלמים.

כמו כן, תוכלו גם להנות ממבחר מוצרים יוקרתיים לשולחן השבת כגון ממגוון מפואר של פמוטים להדלקת נרות שבת, מגשים יוקרתיים, בקבוקים מעוצבים ליין, מלחיות, גביעי קריסטל וכמובן כיסוי פלטת לשבת.

כל דבר שהנכם צריכים לשבת מפוארת ומהודרת תוכלו למצוא בחברת הידורית, ומדובר במוצרים באיכות גבוהה במיוחד שיחזיקו לזמן ארוך וייתנו לכם להנות מעונג שבת חסר פשרות.

אז אתם מעוניינים לרכוש כיסוי פלטה לשבת? הנכם במקום הנכון

חברת הידורית מבצעת משלוחים ואספקה מהירה, ומעניקה את שירותיה בכל הארץ.

לא פחות חשוב, החברה מקפידה על מחירים נוחים ומשתלמים, ומעניקה לכם מוצרים עם אחריות והחזרות וביטולים בהתאם להוראות החוק להגנת הצרכן.

כמו כן, אנשי המקצוע של חברת הידורית ילוו אתכם לאורך התהליך ויעניקו לכם הכוונה מקצועית ונכונה לכם באופן אישי.

חברת הידורית תמיד שמחה לסייע, לייעץ, ולתת מענה לכל שאלותיכם, ומעניקה משלוח מהיר של מוצריה בכל הארץ.

"כל המענג את השבת נותנין לו משאלות לבו, שנאמר, "והתענג על ה' ויתן לך משאלות לבך" (תלמוד בבלי, שבת קיח, ע"ב. ).

חברת הידורית הינה פה לשירותכם ורואה בכך מצווה גדולה לסייע לכם בשמירת השבת היהודית בנינוחות, בעונג, בבטיחות, וכמובן בהנאה. לכל מידע נוסף הנכם תמיד מוזמנים לפנות אלינו ואנו נסייע לכם ככל האפשר.